Kızım 2 aylık oldu öyle gazlı ve huysuz bir bebek değil her emzirmeden sonra gazını rahatlıkla çıkarıyoruz gazını çıkarmadan kesinlikle yatırmıyorum 10 15 dakika dik pozisyonda kucağımızda tutuyoruz öyle yatırıyoruz fakat yan ya da yüz üstü yattığında sıkıntı yok sırt üstü yattığında ya korkarak uyanıyor ya da uykuya dalamıyor böyle bir durum yaşayan var mı yardımcı olun lütfen nasıl sırt üstü yatmaya alıştırabiliriz ya da ne sıkıntısı olabilir