mrvcr kızlar oğlum 3.5 aylık sadece anne sütü alıyo. geçen ay doğumdan sonra ilk adet oldum. üstünden 5 hafta geçti hala olmadım. doğumdan sonra düzensizlik normal midir? virüs yüzünden doktora gitmeyi tercih etmedim ama sizce gitmeli miyim?