Doğum yapalı üç ay oldu doğumdan sonra Bi bel ağrısı başladı sağ tarafımda daha çok oturup kalkıp yürüyemiyordum Bi buçuk ay önce geçmişti şimdi yine başladı ayağa kalkamıyorum oturunca doğumdan önce böyle Bi ağrım yoktu normal doğum yaptım acaba doğumda ıkınırken belimi falan ağrıtmış olabilir miyim sizde de oldumu