Yusufcuk01 Bsrapolat092 yoruluyorlar canım. Kasları gelişmediği için emzirirken desteklemen çok önemli.
Zehra1994 Bsrapolat092 emerken yoruluyor gögsünü c şeklinde sıkarak arada ona süt çekiminde yardımcı olabilirsin. Makaslama yapmamanı öneririm
minimalanne Refleks diye biliyorum ilk Zamanlar bizimde olurdu üşüyor zannederdim. Ama ilk 3 ay daki reflekslerinden diye okudum. Daha ayrıntlı bilen arkadaş vardır da inşallah yorum yapar