Bebeğim şuan 1 ay 24 günlük aşırı aşırı gazı var anne sütü kesildi maalesef sadece mama içiyor sma kullanıyordum güzel kilo aldı ama inanılmaz gazı var yani kolik bebek doktorumuz aptamil conformil önerdi bugün aldım ama mama çözülmüyor resmen hep tortu kalıyor kullanan varmı yaradımı ve mama nasıl eriyor