Anneler zor durumdayım tecrübesizim maalesef bana yardımcı olun . Bebeğim 3 gün önce rahatsızlandı 5.5 aylık . Kanında mikrop vardı antibiyotik verdiler geçti ama şimdi de çok sık kaka yapıyor avuç içi kadar , o kadar sık yapıyor ki günde 6 kez falan ve her yaptığında çığlık çığlığa ağlıyor . Doktora götüreceğim uyanınca sizce neden böyle . Meme- mama besleniyoruz . İlk kez böyle oluyor . Başına gelen var mı ?