Melisann canım Allah yardımcın olsun, inşallah en kısa zamanda alır evine gelirsin kuzunu. ben doğum yaptıktan sonra ilk gece yanımda kalmıştı, ertesi gün enfeksiyonu yüksek çıktı diye yoğun bakıma almışlardı. 6 gün kaldı tam 😔 hiç bitmeyecekmiş gibi gelmişti bana da ama şu anda kuzum 3.5 aylık beşiğinde melek gibi uyuyo. sıkma canını sakın, fırsat buldukça süt sağmayı dene, geldiğinde yapacaklarınızı düşün. herşey çok güzel olacak emin ol ☺️