Dilekhilal ilk olarak aile hekimine cok itibar etmeyin.onlar herseyi abartmaya bayılır
Benim kızımada oyle dediler. Kendi doktoru kontrol ettiğinde gayet normal sorun yok dedi. 18 bucuk aylık şuan yeni kapandı. İkincisi her ay düzenli büyüyorsa kafa şeklinde bozukluk yoksa sivrilik arkaya veya yukarı doğru uzamak gibi hicbir sorun olmaz merak etmeyin. Ayda 0.5-1cm büyüyorsa gayet normaldir. Endişe etmeyin