Nur_61 @Meryem2020 ben atasehirde avicenna hastanesinde ayşe hanıma gidiyorum çok iyi bi çocuk doktoru tavsiye ederim
Emosksf erdem hastanesi çakmak şubesi şuera hanım bende burdan tavsiye akıl gittin çok memnun kaldım 3. Kez gidicem anaç yapısı var sorularımın cevabını sıkılmadan veriyo anaç yapısı var tavsiye ederim 120 tl muaynesi