HayatKayla Kızlar bebeğim 10,5 aylık sütsüz bisküvi yapmak istiyorum yer mi diye can bebe verdim sevdi evdeyken kendim yapmak istiyorum doğal tarif verebilecek yapan anneler var mı acaba
AmineGlce HayatKayla ben bi kaç kez denedim hiç güzel olmadı beceremedim sanırım o yüzden yapmayı bıraktım hazır bisküvi alıyorum😒
HayatKayla Kubra_2019 yaaa çok zordur eminim allah yardımcınız olsun🙏 Ben 1 yaşından küçük diye süt kullanmıyım diye sütsüz dedim
Zera Merhaba, ben paketli gida hic vermiyorum evde yapmistim biskuvilerini hep. Bu tarif en guzelu olmustu ben icine keciboynuzu ozu de koymustum ve seklini biraz daha ince vermistim kiyir kiyir olmustu isterseniz bir deneyin🥰
Kubra_2019 Zera ben insta kullanmıyorum, youtube de konuşan anne var ondan denedim olmadı yemedi bebisim acaba yumurtasiz sütsüz yogurtsuz tereyagsiz var mı tarif benim için de 😊
Zera Kubra_2019 Tereyag yerine zeytinyagi kullanabilirsiniz bence, yogurt yerine de su olabilir ilk baslarda ben de bu sekilde yapiyordum. Yumusak bir hamur elde etmeniz gerekiyor seklini ince verirseniz dedigim gibi kiyir kiyir oluyor🥰