Ozge-123 Doktorunuzun bunlar hakkında bilgi vermis olmasi gerekiyordu.
Ben kendi doktorumun dediklerini aktariyim size,
dikişleri kuru tutmaniz cok onemli, gerek idrardan sonra gerek otururken terletmemeye cok dikkat edip kuru tutmalisiniz, cabuk iyilesmesi adina bu onemli. Sık ped degistirmelisiniz.
Batikon ve gazli bez ile pansuman yapmalisiniz.
Banyo yapabilirsiniz, hatta sık yapmaniz daha iyi olur, usume titreme gibi durumlariniz yok ise, banyo sonrasi dikisleri yine kuru tutuyoruz..
Madecassol krem veya contracttubex tarzi kremleri yaraniza kullanirsaniz yine faydasini görürsünüz.
Basur için kabiz olmayacaksiniz, zaten su asamada gaz yapan yiyecekleri de fazla tuketmemelisiniz. Bol su her gun 3 lt yakin, kayisi suyu, hoşafı, her gun sabah ac karna iki uc kayisi kurusu uzerine su icerseniz kabizliga bi nebze iyi gelebilir.
Tuvalet oncesi sari kantaron yagi, anestol, sonrası yine ayni islemi uygulayabilirsiniz.
Basur gecici bir durum olabilir, 6. aydan sonra tamamen rahatlayacaksiniz zaten. Catlak olusmamasi icin ikinmamaya, su ile temizlemeye dikkat edin, banyoda makat bolgesine dayanabildiginiz sicaklikta su tutun.
Sut yapması icin pekmezden yapilan pestil, kuru incir, kuru dut tarzi gidalar ve yine bol su tuketmelisiniz.
Yalnizca bebeginize odaklanin ve baska hicbir seyi kafaniza takmayin, sağlıcakla buyutursunuz insaallah 🌸