Aylarca aynı durumda yatağında yatıramamış biri olarak yazıyorum. Öncelikle çok sakin olmaya çalışın ne kadar istesenizde duygunuzdan etkileniyor.
Ben uzun süre ten teması sağlıyordum kendi gögüs kısmınız ile bebeğin yüzü size bakacak şekilde ten tene sarılın (kangru bakımı, internetten fotografını görebilirsiniz)
tam aynı ayda bu sorunu yaşarken İsviçre de bir kreş de çalışan arkadaşım ziyaretime gelmişti, orada bebeklere bakıyormuş. Yatağın bebeğe büyük geldiğini kendini güvende hissetmediğini söyledi.
ben yatağın içine U şeklinde hamile yastığını yerleştirdim ve bu şekilde yatırdım bir aya kadar alıştığını söyleyebilirim. Çok hızlı olmadı alışması