Anneler merhaba bugün kontrolümüz vardı 3.540 doğdu oğlum 3.300 e düştü 3.gün kontrolünde bugün 4.380 geldi düştüğü kiloya göre 1 kilo 80 gr almıs ama doktor doğum kilosu üzerinden hesapladı 800 gr almıs kötü değil dedi sadece anne sütü alıyor ama düşmüştü dedim doktora olsub biz doğum kilosundan hesaplıyoruz dedi. mama verebiliriz dedi ne bileyim yetememişim gibi hissediyorum su an 😔