merhabalar sevgili anneler kizim 3.5 aylik ve kitap okumanin gelisimi icin faydali oldugunu duydum. kizimin ayina uygun sevecegi kitaplar almak ve kucagimda iken okumak istiyorum. aranizda bebegine kitap okuyan var mi ? bu aylar icin hangi kitaplari onerirsiniz ona gore siparis verecegim. bilmedigimden kafama gore almak istemedim