Hilalak00 Tuba92 daha cok kucuk yediklerin sutunu etkiler zorunluluk yok benim fikrim bu ramazan tutma canim sen ac kalinca sutun besleyiciligide azalir
Deletedmom388 Tuba92 ben normalde Allah kabul etsin hep tutardım kızım 8aylık ona rağmen tutamıyorum besinsiz kaldığımda direk göğsüm yumuşuyor korkuyorum azalır diye o yüzden bu sene de tutamayacağım.Seneye inşallah 🙏🏻
Cennetkokulum_16 Tuba92 benim oğlum 6 aylik ben tutuyorum hatta allah esirgesin durum gittikçe çoğaldı bide bünye meselesi bide ben günde 3 defa emziriyorum çünkü corbasi meyveydi mamayi onun için yetiyor
Tuba92 Hilalak00 esimd3 öyle söylüyor hakla girersin diyo çocuğun aslında bir düşündüm ama fikir almak da istedim 🤗
Tuba92 Mnk_bebegm ek gıda alınca sıkıntı yok sa şimdi sadece anne sütü ya azalma olursa diye Gece de uyku falan yok