HiraFtma80 Kızım 1 buçuk aylık son dört gündür ara ara ağlama kirizler geliyor 15 dk uyuyor uyumuyor ve beni de memede almıyor çok zorlanıyorum aç ama memeyi agzına alınca kendini sıkıyor kasıyor aglıyor neden acaba lütfen yardım edin
dbm HiraFtma80 meme reddi yaşıyor olabilirsiniz. Bazen biberon ve emzik buna sebep olabiliyor bazen atak zamanları bazende sebepsiz. O yüzden ara ara oluyor böyle şeyler. Sakın pes etmeyin. Uykuluyken emzirin. Ten tene temas yapın yani ikinizinde üstü çıplak bir şekilde. Sakin loş bir ortamda emzirin . gezinerek emzirin hoplatarak emzirin. Her yolu deneyin. Eğer aşamazsanız memeyi bırakıyorlar maalesef. Ben yaşadım ordan biliyorum ☹️
HiraFtma80 dbm sizin ki aldı mı tekrar yani neden böyle yapıyor anlam veremedim ilk bebeğim de korkuyorum tercübesizim uyurken veriyorum zaten bir yeri mi agrıyor diyorum ama yok ağlıyor aç ama almıyor 😞
dbm HiraFtma80 benimki almadı mama vermek zorunda kaldım şu an 4,5 aylık sadece mamayla besleniyor. Ben aşamadım o durumu maalesef . Dediklerimi deneyin geçer Allahın izniyle. daha küçük çünkü 🤗