Bebeğim meme+mama besleniyordu ben diyet yaptım ama bebeğim asla neocate mamayı kabul etmedi malesef normal mamaya devam ettik diyeti de bıraktım o dönemde henüz besin alerjisini bilmiyorduk sadece süt yumurta diyetiydi çok kısa sürdü mamayı içmeyince zaten🤷♀️ Çok şükür şuan 21 aylık bebeğim sadece belirli besinler pişik yapıyor artık egzama tamamen bitti şükür , alerji doktorumuz pişiği önemseme dediği için bitti diyorum ben de 😊🙏