Kubra10 kargolar çok sıkıntılı yığılmalar var. Benim her zaman aldığım ıslak mendil 2 günde gelirdi geçen 10 günü buldu. Kargoların önlerine kadar kargo dolu. Beklerseniz gelecektir soobe bilindik bir yer dolandiracagini sanmam..kişi azlığı ile çalışıyorlar ya sürüyor biraz.