Arkadaşlar bebeğim 3,5 aylık. Henüz bebek arabası almadık zaten dışarıya da çıkamıyoruz diye acele etmedim. Mağaza gezme imkanım yok. Netten bakarım ama tecrübeli olanların yorumları da önemli benim için. Ne çok pahalı ne de ucuz ortalama fiyat dahilinde kullanışlı memnun kaldığınız bebek arabası varsa söyleyebilirseniz sevinirim.