Erbay_pinar bebeğimi tek kat giydirdim oda ısısını 25bten yukarı çıkarmadım anne sütü ateşi düşürüyor sık sık emzirdim normaşde hiç uyandırmazdım gece ıykusından ateşi 37 ye yaklaştığında hep kucaklayıp emzirdim. Daha da yükselirse su ver demişti ebemiz. Bunlarla düşüremezsen 5 saat arayla 1 çay kaşığı calpol dedi. Çok şükür sabaha kadar yarım saatte bir baktım ateşine emzirdim 36.8 i gördüğümde hemen çok şükür başka bişeye gerek kalmafı ama çok mızmız oluyoruz aşı olunca. Aşı olunca uyur öocuk derler bizim ters tepiyor 🤦♀️🤦♀️🤦♀️