mihrosum Evet canım 2 aylıkken basladık suan 8 kutu depoladık. Mukkemel bir mama. Kızım sayesinde kılo aldı zaten prematüre dogmustu cok zayıftı. Kabızlık sorunu yasıyordu gaz sorunu cok cektık bız. Bu mama sayesinde hersey yoluna girdi
Kader_dmrbs mihrosum bende bugün başladım bakalım inşallah kabızlık sorunu felan geçer çok ıkınıyor sürekli ıkınıyor çünkü
mihrosum Kader_dmrbs sana 100 de 100 garanti veriyorum gece ek. Kızım 10 gun 12 gun yapmazdı prosyneo kullanmaya basladım bıde biogaia aldım Allaha sukurler oldun kotu gunler bucak gıbı kesildi
Ets Bende ilk aptamil normal olanla başlamıştım ama sonradan kaka yapmayınca prosyneo olanı aldım kızım hiç sevmedi tükürdü hep içmedi diğerine devam ediyoruz mecburen