Bebeğim yarın tam 3 aylık olacak bugün ağzına baktım damağında beyaz bi çıkıntı elledik falan sert belli ki diş sürekli ellerini emmek istiyordu diş kaşıyocı verdim az önce direk onu ısırmaya başladı neler yapmam lazım acaba tecrübeli anneler bilgi verirmi