19 aylık oğlum yuksek atesten hastaneye kaldırdık.. virüs testi yapıldı bekliyoruz.. kan degerleri cok düşük.. akciğerlerinde kabalaşma var dediler bugunde idrar tahlili istediler atesi biraz düştü şükür. Hastahanede yatıyoruz ne olur dua edin bir an önce iyileşip evimize gidelim cocugum perişan oldu 😞😞