Durdudilerrr 40 ı çıktığından beri gündüz uykusu gitti yavrumun 5 dk uyumaz oldu normal mi acaba ya? Ne iş yapabiliyorum ne tuvalete gidiyorum başında bekliyorum öylece . İlaçların etkileri falan mı yoksa monovitd ve biogaia kullaniorm onlar mı yapio
Deletedmom21 Durdudilerrr ben relektaz kullanıyordum resmen uyanmıyordu çok uyku yapıyordu ilaç etkisi olabilir