Oslem wee nin mama kaşıklarından aşırı memnunum şimdi gidip bir çift daha aldım, oioi de var iki tane ama biraz büyükler ilk kullanım için. Oioi mama tabağımız ve önlüğümüz vardı şimdi kapaklı kase de aldım çok memnunum ayrıca önlüğü 3 yaşa kadar kullanılıyor, Fischer Prince ın bölmeli tabağı var henüz kullanmadım, avent alıştırma bardağı var silikon uçlu meyve yemek için bi zımbırtısı var fileli almadım bilerek bu daha rahat geldi. Cam rendesi var, şimdi birde buharda pişirme mak. Sipariş verdim bekliyorum o da iyi çıkarsa yine yazarım iki gün önce jokerde %50 indirimdeydi beaba aldım hiç aklımda yoktu bu marka ama buharda pişiriyor püre yapıyor buz çözüyo ısıtıyor falan bir çok işlemi var cezbetti beni 🤗