Rukeyss
Merhabalar, 3 aylık bir oğlum var ve 2. Ayından itibaren ağzı akmaya başladı. Yakası göl oluyor 😳 aynı durumu yaşayan yada bilgisi olanlar yardımcı olursa sevinirim🙏🏼
Buketvebade
Aynı durumdayız bizimkide öyle niye bilmiyorum ama yanağını çok öpünce salyasi çok akarmis diyorlar ama emin değilim
balyanakannesi
Bizim de 3 aylıkken başladı 6 aylık olacak nerdeyse salyasi sürekli akıyor devamlı yaka üst değiştiriyorum ama dis döneminde olduğu için bir şey yapmıyorum tükürük bezleri yeni yeni geliştiği için ve kontrol edemedikleri için normal büyüdükçe geçecektir😊
Rukeyss
Çok teşekkürler arkadaşlar 🙏🏼 Doktorumuz da ikinci ayda başlayıp dişleri çıkana kadar akacak dedi ☺️