Merhaba güzel anneler benimde bir sorum olucak ben 5 gün önce normal dogum yaptım ama sütüm bugun gelmeye basladı ilk etapta memeyi alıyordu ama tabi bişey gelmeyince aglıyor yavrum hastanede mama vermişler bende bebelac aldım simdi gögsümü emmiyor bende sağıp veriyorum iki gündür ama arada memeye de zorluyorum sizce alısırmı yoksa mama ya alısmıs mıdır 😓