imranmucahit Kızlar 2 ay 25 günlük oğlum var gazımız var biogaia damla aldık ama buz dolabında durması gerekiyo yaziyo kullananlar buz dolabında mi sakliyorsunuz bide kaç damla veriyorsunuz gün de kaç defa
Secda imranmucahit duz dolabinda bekletiyorum 5 damla veriyorum ama soguk vermiyorum kullanmadan ya disari cikartiyorum yada mamasinin icine atiyorum
Tgcmrt35 imranmucahit ben yanında maflor da kullandım günde 1 kez 6 damla aynı saatte buzdolabında muhafaza ettim
Sahreyldrm imranmucahit oda sıcaklığında 1 ay saklanabiliyor diye biliyorum ben odada tuttum hep zaten çok çabuk bitiyordu ilk önce günde 1 kez 5 damla başladık ama sonra iki kez vermeye başladık siz 1 kez 5 damla verin fayda etmezse 2 kez verirsiniz. Tek başına mı kullanacaksiniz?
taze_anne21 imranmucahit damla açılana kadar buzdolabında saklanmalı açıldıktan sonra oda sıcaklığında muhafaza etmeniz gerekiyor günde beş damla ve hergün aynı saatte vermeye çalışın
Brcsnn Ben kullaniyorum metsil ile beraber hic iyi gelmedi ikiside yine gazi var yine biogaini gunde 5 damla veriyorum
Beliz55 Brcsnn metsil hiç kullanmanı tavsiye etmem sab simplex doktoruna danış bunu kullan ben memnunum
sokomel şişesinin üzerinde 4 hafta oda sıcaklığında durabilir yazıyor. zaten 2-3 haftada bittiği için dışarda tutuyorum ben.
Busrademir Eczaneden buzdolabında saklayın diyolar günde bir defa 6 damla veriyorum ben denildiği gibide çok çabuk bitiyor
Deletedmom143 imranmucahit açıldıktan sonra buzdolabında saklanmasına gerek yoktur günde 5 damla ama aynı saatte vermeye özen gösterin
mihrosum imranmucahit gunde 1 kez 5 damla. Buzdolabına koyuyorum ben ama dısarı da muhafaza edenlerde var