Arkadaşlar 18 aylık oğlum aylardır ısırma huyu var dişler diye düşünüyom ama alışkanlık yapmış sanki 5 dk geçmiyo hemen bi daha bagırıyprum yok kızıyorum yok bıktım gerçekten kardesı olcak agustosta onada yapar dıye korkuyom bu aralar aşırı arttı bide huysuz istediği olmadımı kendini yere atıyo sinirleniyo banyoyu cok severdi şimdilerde banyodan korkuyo deli gibi ağlıyo offf daha varda var yani