Efeefe52 Zehra1994 ben sevgi hastanesinde nermin eribolu duydum bi yakınım ona gidiyor memnunmuş bir sonraki kontrole bende ona götürmeyi düşünüyorum
Zehra1994 Efeefe52 Ben de şansa ilk kontrole o doktora götürdüm ama tek seferde bir şey anlaşılmıyor o yüzden sabit bir doktor bulayım dedim. Madem iyi ona devam edilebilir o zaman teşekkürler 🙏🏼