dalincik Bencede kendi dengesini iyice sağlayana kadar ayakkabıya gerek yok. Ev içinde giymeye altı deri çoraplardan kullanıyorum ben 14 buçuk aylık bebeğim var dışarıda ayakkabı giyiyor dengesini sağlayabildiği için ama ona bile ağır geliyor ayakkabılar ayaklarını bi tuhaf atıyor ileri. biraz daha büyüsün bekleyin bence. Havalarda soğuk zaten dışarı çıkıp yürütecek hava da yok evde iyice alışsın öyle giydirin ayakkabı. Bi yerde okumuştum ayakkabı sadece dışarda giydirilmeliymiş ev içinde alışsın diye falan giydirmekte yanlışmış.