Yasemin17 cnö benim oğlumda çok kötü pişik oldu. Hatta o kadar kötü ki poposunda çatlak oluştu sivilceleri saymıyorum bile.
3 gündür poposun her bez değiştirdiğimde yıkıyorum 10 -15 dkda açık bırakıyorum ardından trosyd sürüyorum tam geçmedi ama azaldı. Bende unıbaby ıslak mendil kullanıyorum geceleri yıkayamadığından dolayo sabah yine kızarıyor. Bence ıslak mendilden. Artık pamuk alacam pamuklu su yapacam