Merhaba anneler,11 buçuk aylık bebeğim var.bugün doktora gittik 2-3 gündür hastayız çünkü.o arada kilo ölçümü yapıldı ve 8 kilo çıktı 😳 doktor kızını iştahsız mı dedi evet dedim bende zorla yemek yediriyorum çok üzülüyorum.herşey yapıyorum bazen sevdiği şeyleri yapıyorum sırf yesin diye onu bile istemiyo.işi gücü emmek.emerek bütün gününü tamamlayabilir ve hiç yemek ekmek aramaz.sizin bebeklerniz nasıl 😔