Arkadaşları bugun 5 günlük olduk ikinci topuk kanı alındı bebeğimin doğduğu hastanede ama sağlık ocağı kontrolünde de hemşire doğum yapınca bi hafta snra gel demişti ikinci topuk kanı için gitmeme gerek varmı tekrar kan mı alırlar sağlık ocağına bilgi versem mi aramadılarda hiç doğum yaptığım görünürmü sistemde bilemedim sizce ?