Misskokulum NaimeYilmaz benim de son zamanlarda epey kurudu ben de araştırma aşamasındayım ama la Roche yi mutlaka deniycem 🤗
Deletedmom283 Misskokulum https://www.laroche-posay.com.tr/urunler-bakımlar/EFFACLAR/EFFACLAR-DUO-p25587.aspx ben bunu kullanıyorum çok harika bir krem 🌸
NaimeYilmaz Deletedmom283 Ben de ona bakıyordum şimdi. Yüzümde kuruluk var bu yağlı ciltler için sanırım. Sizin cilt tipiniz nedir?
Icot NaimeYilmaz temizleme ; garnier saf ve temiz üçü birada çok seviyorum. Kömürlü jeli de idare eder. Nemlendirici neutrogena normal kremi 😃 bu sadece. Bence aradığın bunlar değildir 😁