Pinkkk benim oğlumda öyleydi ama ısrarcı oldum demeniz gibi aynı olayı bizde yaşadık oğlumla, yoğurt çorbası yapıp yedirmeme kalmadı hemen kustu ,,, baktım bu böyle olmayacak ısrarcı oldum , blendır çocuğu olarak alıştırdım bende malesef ki şimdi oğlum 20 aylık çok şükür aştık azda olsa , ki 20 tane dişi olmasına rağmen zar zor da olsa yedirmeye israrciyim. Sizde kararlı olun bebeginize bu davranışı karşında