deletedmom1212 Arkadaslar bu sabah 6. Ay aşımızı olduk 2 bacaktan 1 agizdan olduk ama arkadasim da bugün 6. Ay aşısıni 3 tane bacaktan 1 tane agizdan verilmis dedi 🤔 Yani simdi bizim asi eksik mi vurulmus ? Sağlık ocağını arıyorum açmıyor
Mini9 deletedmom1212 3 tane bacaktan nasıl olacak ki aynı bacağa aynı anda iki kere aşı yapıldığı da duymadım belki sağlık personeli varsa onlar daha iyi bilir ama
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi deletedmom1212 2 bacak bir agzi ek olarak ozel asinda mi yaptirdi acaba arkadasiniz olmasi gereken yapilmis sizede bizede.
deletedmom1212 Mini9 Hepatitb , besli karma, bogmaca bacaktan yapılmış yani 3 tane birde agizdan yapılmış toplam 4 tane yapılmış 🤔 Bizede 2 bacak 1 agizdan yapıldı
deletedmom1212 Mini9 Hepatitb , besli karma, bogmaca bacaktan yapılmış yani 3 tane birde agizdan yapılmış toplam 4 tane yapılmış 🤔 Bizede 2 bacak 1 agizdan yapıldı
deletedmom1212 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi canim eskiden zature aşısı da 6. Ayda vuruluyormus suan yeni sistemde 1 yaşında vuruluyor zature . Arkadasim ıstanbul da saglik ocağıyla irtibata gecmis oda biz hala eski sisteme dayalı gidiyoruz 1. Yas gününde yapmıyoruz zatureyi hareketlendigi icin suan icin emilimi daha iyi oldugundan 6. Aya ek zatureyi de vuruyoruz her gelene demis