onuregevemerihefeninannesi Molfix kullanıyorum ama hiç memnun değilim sızdırıyor her bez değişiminde kıyafet değiştiriyorum makine makine çamaşır yıkıyorum yetişmiyor resmen.Sızdırmayan kaliteli kullanıp memnun kaldığınız bez markası nedir?🤦🏻♀️😊
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi onuregevemerihefeninannesi evybaby lacivert yazılı olan paketi. Mükemmel. Kendi sitesinde indirimde.
Ccansel onuregevemerihefeninannesi 45 gün oldu Sleepy kullanıyorum hiç daha sızdırmadı çok doldurduğu zamanlarda bile
Duru_m onuregevemerihefeninannesi prima premium care kullanıyorum 5 aylık kızım hiç pişik olmadı sızdırmadı gayet memnunum
onuregevemerihefeninannesi AyPerisiVeGokPrensininAnnesi teşekkür ederim bakacağım:)Marketlerde falan fiyatı nedir acaba biliyor musunuz?😊
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi onuregevemerihefeninannesi Marketten almıyorum bilgim yok o yüzden 240 det bezi 170 tl aldım sitesinden. ☺️
Afrasel onuregevemerihefeninannesi marketlerde 40-60lı paketler var canım 24₺ bende kullanıyorum evybaby Çok memnunum ki Prima sleepy denedim bunun kadar memnun kalmadım
Sofiya Prima premium care coookk guzelll kesinlikle tavsiye ediyorum.bazen oluyor ki kizima bezi aksam 11 de bagliyorum sabah 7e kadar kaldigi oluyor ayni bezde.hic sizdirma falan gormedim 3 aydir onu kullaniyorum
onuregevemerihefeninannesi Sofiya teşekkür ederim,duyduğuma göre prima biraz pahalıymış fiyatı ne kadar acaba?🙈😊
melis_duru onuregevemerihefeninannesi baby me. Kızım gece 2′de yatıyor, sabah 12′de kalkıyor, 10 saat bez kalıyor ve sızdırmıyor
Sofiya Digerlerine gore evet ya biraz pahali canim tam hatirlamiyorum ama galiba en son 144 lusunu 160 tl e almishtim
TalentedMom onuregevemerihefeninannesi ben de prima ve sleppey kullandım hiç memnun kalmadım molfixe geçtim çok memnunum önceden canbebe çok iyiydi şuan nasıl bilmiyorum dene istersen
onuregevemerihefeninannesi TalentedMom teşekkür ederim ama canbebe kullandım en başta pişik yaptı bizde🤷🏻♀️