Merhaba hanımlar.bir sorum olacaktı.sudokremı tavsıye üzerine aldım bırde eczacıdan bayanlar tarafından yüze sürüldüğünü hem beyazlatıcı ozellıgı hemde puruzsuzlestırdıgını ogrendım.ozellıkle akneli ciltler ıcın de alıyorlarmıs.benım cildimde oyle sıvılce vs yok suan ama önceden kalma hafıf izler var ufak tefek.tenım beyaz ve temız duruyor.hergun sabah aksam jelle yıkayıp nemlendırıyorum kremle.fakat ne kullanırsam kullanayım bu cok bebegımsı yuzler olur ya pamuk gıbı durur hıc oyle olamadım nedense🤷🏼♀️ bu sudokrem olayı nedır kullanan faydasını gören var mı acaba? Yoksa hıc sürmeyeyım mı yuzume denemek ıstedım ama once bır sorayım dedım.baska boyle yuzunuzu bebek gıbı yaptıgı kremler falan var mı şiddetle tavsıye edıyorum dedıgınız?