Papatyaseverr Gzlky prima premium care güzel bi kere bi ıslaklık hissettim ama sızdırmalıydı yoksa ben mi ıslattım bilmiyorum ama dünden beri sleppue geçtim eşim gece üstünü değiştirmiş bebeğimizin sızdırmış ben bağlayamadım heralde dedi aslında inceliği hoşuma gitmişti primadan daha rahat gibi inşaAllah bir daha sızdırmaz
Papatyaseverr Deletedmom298 bende yeni geçtim bir kere sızdırmıs aslında her beslenme sonrası bezini mutlaka değiştiriyorum belki nadir değiştirmediğim oluyor ama günlük en az 7-8 bez değiştiriyorum acaba bağlanısımı gevşek bıraktım çokta ince bir yapısı var beğenmiştim aslında 🙄