Merhaba,
6 aralık doğumlu oğlumda alerjik bir bebek. 2 yaşında kızım var o da malesef alerjikti. Ben de oğlum 40 günlük iken diyete başladım. Doğduğundan beri bir gece bile bir saatten uzun kesintisiz uyumadı. Reflüsü var. Gündüz uykusu hiç yok. Neyin dokunduğunu anlamak için bir hafta sadece patates tükettim ancak çok bişey değişmedi. Siz bebeğinizi nasıl uyutuyorsunuz?
Tadımlara elma ile başladım birkaç gün önce.