yasemnugr06 Evet biraz önce aşıdan geldim çok titizlerde birer birer alıyorlar sağlık ocağına bile alt açma götürdüm tartı boy falan hepsini yaptık bi sorun olmadı korkmayın yani 😊
Dyg_brn yasemnugr06 bu bilgi süper oldu bi kaç gün sonra bizim de 6.ay aşımız var kara kara düşünüyodm🙈 nasıl peki bebeğiniz şu an 2tane mi yapıyorlar aşı
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi yasemnugr06 Takipte kalın bizim 7 aat sonra hafif hafif derken bir anda atesi yükseldi 2 gün1 gece 38-38.5 larda gecirdik fitil surup ile. Bana da hafif demislerdi iyiki hafifmis🤨
yasemnugr06 Dyg_brn evet canım 2 aşı bir damla hafif aşı ateş yapmaz dedi yapmadı yıka dedi yıkadım rahat baya
yasemnugr06 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi bende şaşırdım hep ateş oluyor diye duymuştum çünkü saol cnm geçmiş olsun