nazliyagizzz benim bebeğim de hep zar zor emiyordu bir ay öncesine kadar. kucağıma aldığım an kafasını geri atıyor ağlamaya başlıyordu emmek istemiyordu bir yudum alıyor sonra geri itiyor yine ağlıyordu artık sinirlerim bozuluyordu ben de ağlıyordum 5 , 6 saat emmedigi oluyordu. Emmedikçe uyuyamiyordu uyumadikca huzursuz oluyor ve daha çok ağlıyordu kabus gibiydi. Ebeye sormuştum anneyle inatlasiyor olur bu donemde demişti geçici süreç pes etme dedi doktor da muayene etti kulağına boğazına baktı bir şey yok keyfi yerinde dedi. bir ay geçti hala aynı sadece geceleri emer hale gelmisti… Artik ben pes edip mamaya başlamayı düşünüyordum ki bir şey farkettim. Bebeğim sağ gogsum tarafına yattığı an ağlıyordu sol tarafıma alınca emiyordu. Ama ben genelde sağ tarafta az emmidigi için orası çabuk doluyo diye hep ordan vermeye başlamıştım bu yüzden de huysuzluk artti. Sol tarafa yatırıp verince almaya başladı. Sag tarafıma yatırmadım bir süre şimdi alıyor iki taraftanda. Yani bu atak dönemlerinde çocukların cidden huyları değişiyor ve keyfi olarak huysuzluk yapabiliyorlar sabırlı olmak ve ne istediklerini anlamak lazım