Derineda 10 da uyandı bugün bebeğime simdi sallayarak uyudu . kafaya koydum sallamicam diye ama aglamaktan helak oldu ama yinede kendi kendine uyumadı ben nerde yanlış yaptim ağladığında kucağıma aldım sakinleşince geri koydum ama yok bi türlü uyumadı gözleri kıpkırmızı oldu aglamaktan şişti. 6 aya gircez bu arada
Aminem Derineda çoçukların atlayarak uyku egitim vermek hiç de iyi bişi degil resmn aglamaktan bitap düşüp uyuyorlar ki daha bebegniz 6 aylık
ebz09 Derineda “salla dur” teknigiyle yavas yavas “piss piss pat pat” yontemine gecmenizi oneririm Ayakta sallarken 5 dk salla 2 dk dur seklinde uyudugu an sallamayida birakin baska alternetifler deneyin kucakta pis pislayarak uyutmaya çalışın zamana yayin cok zor oyle 1 2. Gun denedim oldu demek
Greeenden Derineda ilk doğduğu zaman sallamamanız ve kendi kendine uyumaya alıştırmanız gerekiyordu 😕 yinede denemeye değer
Derineda Aminem sallamakta bi yere kadar insan dayanamıyor kızım ilk zamanlar kollarsa saklanırdı şimdi ilk kollarda sallanıp sakinleşince ayağa alıyoruz ama kendi kendine uykuya dalmasi gerekmezmi . 3 yaşına kadar sallanlar var .
Hohomoromu Derineda uykuya dalmakta problem cekıyor ozaman bebegınız bizim ki de oyleydı zamanla düzeliyor ama annelerde nedir bu kesinlikle sallamıcam anlamadım 😁 keşke benımkıler sallayatk uyusa biberon alsa cok heveslndm ama ne bıbern aldılr ne sallayarak uyudular 😊
Derineda ebz09 çok hızlı sallamiyim aslında küçük küçük salliyrm ama yinde bunu uygulicam ne zaman sonra yatağına bırakmayalım siz nasıl uyutuyosunhz bu arada
ebz09 Derineda her yontemi deneyerek daha bir duzen oturmadi 8.ay atagi sagolsun😂 salincak,ayakta sallama,emerken uyuma,kucakt auyutma ,pissspiss oatt yaparak uyutma
Derineda Cok zor bu iş ya 6 aya girdiğinde asi si var bide aşıdan sonra ya mi ertelesek acaba . Daha ek gıdaya alisicak . Ne zaman uygun ay valla sinirlerim iy8ce yıprandı
MarlaSinger Derineda bence uygun zaman 5. Ay hatta daha erken. Bizimki 7 aylık 4.aydan itibaren çok iyi uyuyordu. 5. Ayda atak dönemine girdi kabus gibi 1 ay geçirdim. 1 aydır rahatım
2lokummannesiii Derineda ağlamadan maalesef uyku eğitimi yok biraz araştırırsanız göreceksiniz sizde. Yani ben öyle gördüm. Oğlum 8 buçuk aylık olacak sallamıyorum ama öyle hemen uyumuyor. Ben hala cesaret edemedim mesela.
Derineda Hohomoromu Hohomoromu sizde sallayarak unutsaydınız anlardınız 🤗 1 saat yakın ayağında salla sadece yarim saat hatta bazen 15 dk uyusun . Insan bi süre sonra yıpranıyor . Ayrıca cocuk açısından da zor sallanmak iyi değil ki kendi kendine uykuya dalmasi gerekir . Uyanınca geri sallanmak istiyor çünkü
Aminem Hohomoromu valla sallayarak uyuyo ve sallanmasını seviyorum ben bazen ayaklarm agrıdan bitap düşsede ayagımda oluşunu seviyorum 😃
Annem123 Derineda aynen size katılıyorum artık dizlerim bileklerim tutmuo ayağa kalkınca gıcırdıyo kemiklerim
UrazsMoM Yenianne0103 daha çok küçük dördüncü ayda başlayın ama sallanmadan uyuyabiliyorsa sallamaya hiç alıştırmayın
Derineda Mehriban keşke hiç sallamasaydım ilk doğduğunda sabaha karşı 5 de uyuyodu mecbur kaldık salladık çok ağlıyordu
Mehriban Derineda annemde. Soylerdi cocugu salamiyorsun cocuk salanir. Cocuk hergun banyo yapmaz ben hergun uykudan. Once. Banyo yapip masaj ediyorum annem hep yargilar. Ince giydiriyorsun falan filam iste. Kimseyi dinlemedim. Kendimle uyutdum evvet ama bende oyle rahatdim benle uyuyunca bende rahat uyuyordum
Derineda Annem123 şimdi neyse öyle böyle gidiyo bziimki de ama 3 yaşına hatta 4 yaşına gelince de sallanmak isticek cevremde var örnekleri
Derineda Ygtek valla 10 da uyandı 3 de uyudu oda sallayarak ilk uykusuna 11 de başladım uyutmaya 1 saat sürdü uyumadı gözleri kapandı 2 3 dk sonra geri kalktı ağladı bende oda da çıkarttım uyudu saydım oynadık ettik sonra yine götürdüm yine aynı 3 defa denedim olmadı çok yorulunca ayağıma aldım 2 dk içinde uyudu