Kizlar merhaba, bebegim de kusma ara ara cok oluyordu eksimik gibi dun aksamdan beri daha cok oldu cocuk emiyor 40-45 dk geyirdikce eksimikli kusuyor avuc ici kadar dr a yazdim reflu olabilir dedi gaviscon sase vardi Gunde 3 kere kullan dedi beslenmeden sonra. Ayni zamanda sut alerjisi olan bebeklerinizde ki belirtiler ne? Kusma oldugunu biliyorum ama dr bu yeterli degil dedi kanli kaka ve egzema en buyuk belirtisiymis. Bizde gurultulu kaka,dogdugunda uzunca gecmeyen mantara benzeyen pisikde gecirdik, kusmamiz var. En onemlisi gaz sorunumuz var kolik dendi daha 20 gunlukken. Sut alerjisi olan bebek anneleri sizin belirtileriniz neydi ?