gigibjk Selam kizlar ben 22 .03.2020 de sezeryanla kızımı doğurdum dogum yapali 1 ay 5 gün oldu bende yeni inci korse var ama ne zmn ne sıklıkta giyineceğim hic fikrim yok daha önce korse giymedigim icin tecrübeli hanımlara soruyorum ? 🖐🤷♀️