Selam kızlar,
farkında olmadan sürekli yüzümle oynuyorum yüzümdeki en küçük Sivilce vs bişey olsa tırnaklıyorum iz bırakıyorum dudaklarım kuruyunca derisini koparıyorum bazen kanatıyorum ama bunları bilinçsizce yapıyorum televizyon izlerken bir işle uğraşırken vs. bunun psikolojik bir rahatsızlık olduğunu yeni öğrendim cilt yolma hastalığıymış ilerki safhalarda insanlar iğneyle hatta bıçakla vs kesici aletlerle yüzlerine zarar veriyorlarmış bu alışkanlığımdan nasıl kurtulabilirim öneriniz var mi ? sizde de istemsizce bu tarz şeyler yapan var mı?