Damlaaa Selam anneler iki haftadır bebeğimin burnu tıkanık gecmiyo iki defa doktora gittik normal dedi ilaç bile vermedi otri bebe burun aspiratörü ve fizyolojik serum kullanıyorum onu kulanman yeterli dedi onu kullanmama rağmen halen tıkanıklık devam ediyor kafayı yicem acaba iyi çekemiyormuyum cok aşırı sert te cekmek istemiyorum sizler kullaniyosaniz nasil cekiyosunuz
Dilber Benm doktorum demisti ki; "nasil ki bebeginin gazini ne yaparsa yap tamamen geciremezsin hep gazi vardir tikanikliliginide geciremezsin hep tikalidir brunlari." Ben deniz suyu kullaniyorum cok fzla tikanirsa ama onun disinda yaka damlalari var benm doktorum ondan kullan demisti hem bebegin zorlanmiyor hic daha kestirme birde aman aman byle bir yastik.degil de hani cok haff kafasi yukarida kalacak sekilde incede olsa milim yukarida olacak brsey koyrsan basina tikanmasinida onlersn daha rahat nefes aliyorlar oyle
Damlaaa Dilber benimki de demişti kendiliğinden geçicek gecmek bilmedi sinirlerim bozuluyor valla kimi 2 aya kadar sürüyormuş kimininki 3 aya kadar sürüyormuş inşallah tüm bebekler iyi olur bizimki de hemen iyi olsun🙏