Ebrugultekinn Merhaba, bebeğime yetecek kadar sütüm var fazlasını sağıp buzlukta saklıyorum, İhtiyacı olanlara yardımcı olmak isterim.
Elisa_mmm Ebrugultekinn canım ben isterim bebegim mememi emmiyor sütüm de az sagıyorum 20 cc anca çıkıyor
Ummuscetinkaya Ebrugultekinn Güzel bir düşünce ile yazdığınıza Eminim ama her anne sadece kendi bebeğinin ihtiyacı içeren süt üretir. Mesela siz bebeğinizin midesi bozuldu diyelim anne sütü onun tamiri için hemen aktifleşiyor. Yani sizin sütünüz sadece sizin bebeğinize yeterli besini verir, başka bebeğe sadece karın tokluğu.
GmzSnn Gözlerim tepki werenleri arıyor burada🙄 süt wermenin sakıncalarından bahsedicek olanlar hani nerde 🙄
Ygt55 Ya bilemem yanlıs bısey demek ıstemıyorum ama haddime degil sahsen tanımadıgım birinin sütünü bebeğime içirmek yerine mama kullanırdım sanırım (sadece fikrim).
Arasannesi GmzSnn 😀 ben yenıyım oyuzden hıc gormuyodum yanı ustuste gorunce sasırdım.bırılerı bırbırınden gorup mu açıyor yanı baskasıda açtı degerlendıreyım elımde kalmasın dıye aklına gelıyor sanırım