Arkadaşlar Merhaba.Bebeğim 18.ayına girmek üzere.Ama biz 2 ay önce yeni öğrendik fmf(Ailevi Akdeniz Ateşi Hastalığı.Sürekli ateş olan bi hastalık Allah kimsenin başına vermesin)hastası.Yemek konusunda tam pütürlü alıştı derken sürekli ateşlenmemiz olduğu için sürekli öğürme ve miğde bulantısı yaşıyorduk.Ama çok şükür teşhis konuldu ilacını alıyoruz bi sıkıntısı yok çok şükür ateşlenme ile ilgili.O yüzden tam olarak yeni yeni krepler yiyor,ama yani her öğün özenle hazırladığım makarna olsun patates havucu olsun haşlama olarak yediremiyorum ne kadar zorlarsam zorliyim hep bi öğürme oluyor🤷🏻♀️Çıkarıyor direk ağzından🤦🏻♀️Şimdi 2 hafta olcak balık yağı vitamin aldık onu kullanıyoruz ama dişleri çıkarıyor arka taraftan,bu kez yediğinide yemiyor😒Ama bizle akşam sofraya oturup salata vs canı isterse eğer alıp yiyor yani normalde aslında yiyebilecek kapasitesi var ama ara öğünlerde tık yok😒Sürekli blender blender artık usandım zaten bende istiyorum ki hem çorbasını içsin hem köftesini yesin😑Çıldırmak üzereyim yani.Nasıl aşıcaz bu durumu bilmiyorum 🤔 Benim gibi çocuğu 1.5 yaşına gelip böyle katı şeylere karşı öğürmesi falan olan varsa yazsın dertleşelim😞